Werkmap Fonemisch bewustzijn

Mariët Förrer-Susanne Huijbregts-Monica de Wit


Nederlands | 18-04-2023 | 295 pagina's

9789065081636

Losse pagina's


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 109,95

 Beschikbaarheid
   Bestelbaar

   Retourtermijn binnen 30 dagen

   Gratis bezorging vanaf € 35,00




Korte beschrijving/Annotatie

Met deze werkmap kunnen leerkrachten gestructureerd en didactisch verantwoord werken aan het fonemisch bewustzijn van kinderen in groep 1 en 2.

Tekst achterflap

Met deze werkmap kunnen leerkrachten gestructureerd en didactisch verantwoord werken aan het fonemisch bewustzijn van kinderen in groep 1 en 2. De Werkmap Fonemisch bewustzijn vormt een vrijwel complete leerlijn voor het taalonderwijs in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Niet voor elk (sub)domein is informatie en materiaal in deze werkmap opgenomen, maar met aanvullende activiteiten - die in de praktijk elke kleuterleerkracht aanbiedt - voldoet u geheel aan een beredeneerd taalaanbod. Vaardigheden rond klanken en letters vormen een belangrijk onderdeel van de ontwikkeling van geletterdheid van kinderen in groep 1 en 2. Ze spelen een doorslaggevende rol bij het leren lezen in groep 3. De ontwikkeling van deze vaardigheden verloopt doorgaans niet vanzelf. Daarom is het van groot belang in groep 1 en 2 gericht met klanken en letters aan de slag te gaan. Deze map is daarbij een praktisch en bruikbaar hulpmiddel.

Slogan/Promotie

De Werkmap Fonemisch bewustzijn vormt een vrijwel complete leerlijn voor het taalonderwijs in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Niet voor elk (sub)domein is informatie en materiaal in deze werkmap opgenomen, maar met aanvullende activiteiten - die in de praktijk elke kleuterleerkracht aanbiedt - voldoet u geheel aan een beredeneerd taalaanbod.

Details

EAN :9789065081636
Auteur: 
Uitgever :EDG Thuiswinkel (Uitgeverij)
Publicatie datum :  18-04-2023
Uitvoering :Losse pagina's
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :316 mm
Breedte :270 mm
Dikte :47 mm
Gewicht :1829 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :295
Keywords :  benoemsnelheid;fonologisch bewustzijn;letterkennis;letters leren;taalontwikkeling