Differentiëren is te leren!

Aafke Bouwman-Boudewijn Hogeboom-Els Loman


Nederlands | 09-07-2018 | 188 pagina's

9789065081377

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 33,50

 Beschikbaarheid
   Bestelbaar

   Retourtermijn binnen 30 dagen

   Gratis bezorging vanaf € 35,00




Korte beschrijving/Annotatie

Het nieuwe onderzoekskader van de inspectie is glashelder: leraren moeten differentiëren om tegemoet te komen aan de verschillen tussen leerlingen. Deze herziene uitgave leert u stap voor stap hoe.

Tekst achterflap

De noodzaak om te differentiëren is groter dan ooit. Het nieuwe onderzoekskader van de inspectie, de Wet op de beroepen in het onderwijs en de Wet passend onderwijs zijn wat dat betreft glashelder: leerkrachten moeten differentiëren om goed tegemoet te komen aan de verschillen tussen leerlingen. Sinds in 2013 de eerste versie van dit boek verscheen, is er veel gebeurd. Niet alleen op het gebied van wet- en regelgeving, maar bijvoorbeeld qua digitale hulpmiddelen die beschikbaar zijn. Alle reden om een nieuwe, geheel herziene editie te maken waarin nieuwe inzichten en ontwikkelingen zijn verwerkt! Deze herziene editie is wederom een praktisch basisboek, waarmee leerkrachten stap voor stap leren hoe zij kunnen differentiëren voor de slimme leerling en voor de leerling die extra uitleg, oefenstof en feedback nodig heeft. Vertrekpunt is de basisles, die uiteraard op orde moet zijn.

Slogan/Promotie

De noodzaak om te differentiëren is groter dan ooit. Één van de meest prangende vragen van veel leerkrachten is: hoe kom ik tegemoet aan de verschillen tussen leerlingen zodat zij allemaal optimale prestaties behalen? Het antwoord vindt u in deze compleet herziene, praktische handboek waarin nieuwe inzichten en ontwikkelingen zijn verwerkt.

Details

EAN :9789065081377
Auteur: 
Uitgever :EDG Thuiswinkel (Uitgeverij)
Publicatie datum :  09-07-2018
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :243 mm
Breedte :173 mm
Dikte :15 mm
Gewicht :412 gr
Status : Bestelbaar
Aantal pagina's :188
Keywords :  basisonderwijs;verschillen;differentiëren