Kloteklanten 3.0

Egbert Jan Van Bel


Nederlands | 01-04-2025 | 176 pagina's

9789024421947

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 27,95

 Beschikbaarheid
   POD (Beschikbaar als print-on-demand.)

   Retourtermijn binnen 30 dagen

   Gratis bezorging vanaf € 35,00




Tekst achterflap

Leer van de winnaars! Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid. Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland bijeengebracht in een praktisch boek. Hoe kijken Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet! Met praktische tips en ervaringen waarmee u direct aan de slag kunt. Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klantvriendelijkheid en klantentrouw. Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat u kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en de geboekte winst. Het zijn mensen zoals u en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klantvriendelijkheid hen gebracht? Hoe kunt u deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in uw eigen organisatie?

Details

EAN :9789024421947
Auteur: 
Uitgever :Koninklijke Boom Uitgevers
Publicatie datum :  01-04-2025
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :230 mm
Breedte :150 mm
Dikte :16 mm
Gewicht :292 gr
Status :POD (Beschikbaar als print-on-demand.)
Aantal pagina's :176